Saturday, September 12, 2009

Prima zi de vacanta: Bucuresti-Ingolstadt:21 ore

Atat a durat sa ajungem la Ingolstadt, mergand drum intins. A fost obositor, dar am castigat o zi de vizite pe-aici. Frate-meu a fost eroul zilei, asa ca am suportat cu stoicism vreo 500 km de ascultat Julio Iglesias )) (eu care ascult VIBE FM, metal si gangsta mexican )

Drumul in Romania a fost ok, 10 ore Bucuresti-Arad cu tot cu opriri; pana la urma n-am mai trecut prin Timisoara. A, o intamplare fun, daca n-ar fi stresanta: pe drum am avut ceva probleme cu vasul de expansiune, asa ca ne-am agitat sa rezolvam in tara; well, pe distanta Sibiu-Arad/Timisoara n-am gasit niciun service/magazin piese auto care sa aibe vasul respectiv pe stoc. Faza haioasa a fost ca un magazin de piese ne-a recomandat sa cumparam vas second-hand din…Las Vegas Micalaca )))) As in – Las Vegas din Arad

Anyway, am renuntat si-am continuat drumul asa, pana la urma a fost ok. In Ungaria mi-a placut chiuveta de la o toaleta de pe autostrada, era pe sistem 3 in 1 (sapun, apa si uscator) in etape, ca la spalatoria auto

In Austria eu am incercat sa dorm un pic, dar n-am reusit. Foarte buna autostrada, benzinarii din plin, totul ok. In Germania m-am speriat foarte tare fiindca la un moment dat era drum in lucru, si se mergea pe o banda foarte ingusta, trebuia sa ai maare atentie sa nu zgarii masina de parapeti, mai ales dupa ce-ai condus 17 ore intins. Eu nu-mi imaginam decat ca am luat-o gresit, fiindca alte masini nu mai erau, ca o sa se ingusteze drumul pana nu se mai putea trece si ca o sa ne scoata de-acolo cu macaraua, ca de mers inapoi cu spatele nu se punea problema Dar a fost bine, dupa 8 km de stress am scapat.

Asadar am ajuns in Ingolstadt, ne-am cazat online la un hotel pe langa autostrada, si am cam facut frigul fiindca in camera AC-ul nu mergea decat pe rece

N-am poze fiindca in Ro nu era nimic spectaculos de fotografiat pe drum, iar in rest a fost bezna

Next post – vizita la muzeul Audi, BMW si BMW Welt.

[Via http://gabitz.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment